به گزارش ایرنا، قاسم بهرامی روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد با این سازمان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، به خبرنگاران گفت: هدف این سازمان ارایه خدمات هر چه بهتر درمانی به اقشار آسیب پذیر جامعه است که در قالب پوشش بیمه همگانی رایگان در دولت یازدهم آغاز شد.
این مسئول با بیان اینکه اقدامات مطلوبی برای اجرایی کردن بیمه همگانی رایگان از دولت های گذشته تا دولت فعلی صورت گرفته است، افزود: در همین راستا 150 هزار متقاضی شهری استان توانستند با مراجعه به دفاتر این سازمان دفترچه های خود را دریافت کنند.
وی اضافه کرد:خوشبختانه امروز افراد تحت پوشش این سازمان می توانند با ارایه حتی کد ملی از مراکز تحت پوشش، خدمات درمانی دریافت نمایند.
این مسئول با بیان اینکه 80 درصد بیمه شدگان بیمه سلامت به صورت رایگان خدمات خود را دریافت می کنند، تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز همت کنند تا بتوانیم با تزریق به موقع اعتبارات برای تسویه حساب با مراکز تحت پوشش اقدام کنیم.
بهرامی با اشاره به امضای تفاهم نامه این سازمان با کمیته امداد، افزود: مددجویان تا صدور دفترچه های نهایی بیمه می توانند از طریق کارت کمیته امداد، خدمات درمانی مورد نظر را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه سهم استان قزوین از اعتبارات بیمه سلامت کشور یک درصد است، اضافه کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده تلاش می کنیم دفترچه های خدماتی تا پایان سال جاری حذف شده و افراد با ارایه کارت ملی از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.
در تفاهم نامه‌ای که امروز میان پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام (ره) کشور و طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به امضا رسید یک میلیون مددجوی شهری کمیته امداد در شهرهای بالای 20 هزار نفر کشور با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 700 میلیارد ریال تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گرفتند.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.