به گزارش ایرنا، این نمایش که به نخستین جشنواره فرهنگی هنری هشتگرد راه پیدا کرده است امروز سه شنبه ساعت 20 در تماشاخانه استاد جعفر والی فرهنگسرای امام علی (ع) هشتگرد اجرا خواهد شد.
این نمایش به نویسندگی سارا الهیان و تولید گروه ژاو است و میثم گودرزی، لیلا شاقلانی، محمد قویدل و حامد خسروی در آن به ایفای نقش می پردازند.
دوئت تنهایی سال 97 در بیستمین جشنواره تئاتر قزوین در 6 بخش کارگردانی، بازیگری زن و مرد،موسیقی، طراحی صحنه، طراحی پوستر و بروشور جایزه گرفت و در بخش گریم نیز تقدیر شد.
این نمایش پس از درخشش در جشنواره تئاتر قزوین نیز به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک راه یافت که در آن نیز مقام سوم را در بخش های کارگردانی، بازیگری مرد و نمایشنامه نویسی کسب کرد و در سه بخش بازیگری زن، طراحی صحنه و موسیقی کاندیدای دریافت جایزه شد.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری هشتگرد با داوری محمد لارتی، توحید معصومی و اصغر گروسی 26 و 27 فروردین ماه در فرهنگسرای امام علی (ع) هشتگرد برگزار می شود و اختتامیه آن نیز با اعلام آثار برتر در روز 28 فروردین در مجتمع 9دی این شهر استان البرز برگزار می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.