به گزارش ایرنا شمس الله غلامی عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی هفته بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان افزود: اگرچه جایگاه معلم بالاتر از آن است که با پاداش های مادی قابل جبران باشد اما اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته با اختصاص اعتباری به این موضوع، همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
وی اضافه کرذ: مراسم استانی بزرگداشت مقام معلم به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک در روز 14 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی برگزار می شود.
غلامی همچنین به موضوع برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: این پایه برای نخستین بار استقرار یافته و امتحانات آن نیز از روز 31 اردیبهشت ماه به صورت سراسری آغاز شده و تا 25 خردادماه ادامه دارد.
وی گفت: امسال برگه سوالات آزمون های نهایی مدارس بر خلاف سال های گذشته 10 دقیقه پیش از آغاز آزمون از طریق سامانه سناد قابل دسترسی و تکثیر است و پاسخنامه سوالات نیز در همان محل آزمون اسکن شده و از طریق فایل الکترونیکی به وزارتخانه ارسال می شود.
غلامی اظهار داشت: دانش آموزان نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی قرنطینه می شوند و امکان لو رفتن هیچ سوالی وجود ندارد.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین افزود: دانش آموزان امسال باید تا روز 31 اردیبهشت ماه در مدارس حضور یابند و پس از امتحانات نهایی نیز در آزمون سراسری که تیرماه شروع می شود شرکت کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و انتخاب آموزش و پرورش قزوین به عنوان معین این استان، افزود:فرهنگیان همواره در کمک به نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان حوادث سیل در کشور پیشگام بوده و علاوه بر اختصاص بخشی از حقوق فروردین ماه خود برای جمع آوری و ارسال کمک های غیر نقدی نیز اقدام کرده اند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.