به گزارش ایرنا محمد شفیعی عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: معلمان از نظر اقتصادی جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و با توجه به رسالت بزرگ آنها باید شان و جایگاه معلمی در جامعه حفظ شود.
وی با تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم و برنامه های مربوط به بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از زحمات فرهنگیان، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر قزوین در طول این مدت با اختصاص اعتبارات مالی برنامه های مناسب فرهنگی، هنری و اجتماعی در این زمینه برگزار کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.
شفیعی خواستار تداوم حمایت های مدیریت شهری از فرهنگیان شد و گفت: در سایر شهرها هم که اعتبار مالی چندانی وجود ندارد باید در حد توانایی برای بزرگداشت مقام معلم تلاش شود تا هیچ تبعیضی بین معلمان در سطح شهرستان اتفاق نیفتد.
سرپرست فرمانداری قزوین از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز جمعه 14 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: با توجه به تقارن این روز با ایام هفته معلم فرصت بسیار خوبی برای برجسته سازی و پررنگ کردن مقام معلمان و معرفی فرهنگیان برگزیده و منتخب فراهم شده است.
وی از آموزش و پرورش نواحی یک و دو قزوین خواست با ارایه لیستی از معلمان این دو ناحیه زمینه لازم برای هم اندیشی با مدیریت شهری جهت تجلیل از مقام این افراد به نحو مطلوب فراهم شود.
شفیعی با اشاره به برخی موانع قانونی و اداری در راه کمک های مالی از سوی مدیریت شهری، افزود: تلاش می کنیم طی نشستی با حضور استاندار موانع و مسایل دست و پاگیر در این زمینه رفع شود تا شورای شهر نیز با دستی بازتر امکان همکاری در این خصوص را داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با توجه به استقرار پایه دوازدهم برای نخستین بار در سال تحصیلی جاری و برگزاری آزمون نهایی این پایه در خردادماه امسال، این امتحانات باید به بهترین و منظم ترین شکل ممکن برگزار شود.
شفیعی گفت: اگرچه فرایند برگزاری چنین آزمون هایی با مقداری نگرانی میان دانش آموزان همراه است اما مزیت آن در این است که دانش آموزان را با نحوه برگزاری کنکور سراسری آشنا می سازد.
وی اضافه کرد: فرمانداری نیز در زمان امتحانات و تصحیح نتایج آزمون، تمهیدات لازم از جمله پشتیبانی انتظامی، خدمات حفاظتی و جلوگیری از فعالیت های عمرانی را خواهد اندیشید تا این آزمون به بهترین نحو برگزار شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.