محمد دستورانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که از این تعداد 28 هزار و 762 نفر فرهنگی بودند، افزود: 14 هزار و 606 نفر غیرفرهنگی از ابتدای طرح نوروزی تا روز یکم فروردین 98 در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اقامت کردند.
وی با بیان اینکه 10 هزار و 76 خانواده در مدارس استان سمنان اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: از این مجموع تعداد سه هزار و 624 خانواده غیرفرهنگی و 6 هزار و 452 خانواده فرهنگی بودند.
دستورانی با بیان اینکه مدارس به عنوان تامین کننده اسکان مسافران نوروزی در واقع کمک بزرگی برای توسعه بخش گردشگری است، اظهارداشت: یک هزار و 780 گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز رفاهی استان سمنان اسکان یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهارداشت: هشت هزار و 286 مسافر و گردشگر نوروزی روز سوم فروردین امسال در مدارس استان اسکان یافتند که از مجموع این گردشگران، چهار هزار و 755 نفر فرهنگی و سه هزار و 220 غیر فرهنگی بودند.
وی ادامه داد : یک هزار و 678 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز 98 در استان سمنان تدارک دیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان بیان کرد : 500 نفر از کارکنان این اداره کل به عنوان عوامل ستادهای اسکان در سراسر استان مشارکت و همکاری دارند.
به گزارش ایرنا، 17 پایگاه و 14 خانه معلم اسکان اداره کل آموزش و پرورش فرآیند ثبت نام و توزیع مسافران را در نقاط مختلف استان انجام می دهند و 224 مدرسه به عنوان ستادهای اسکان برنامه‌ریزی شده است.
سالانه بیش از 20 میلیون نفر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.