عبدالمحمد زاهدی گفت: امسال با توجه به راهبرد سال و نیز موضوع گام دوم انقلاب، باید تلاش بیشتری در حوزه جوانان انجام شود. در بین سازمانهای مردم نهاد که بخشی از آن سازمانهای کارآفرینی است، باید این موضوع مورد توجه جدی تری قرار گیرد و موضوع کارآفرینی بعنوان یک مساله اساسی در بین جوانان شکل گیرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در ستاد ساماندهی جوانان استان بیان کرد: مسایل کلی ستاد ساماندهی جوانان در سال 97 مورد بررسی قرار گیرد و برنامه‌های هر دستگاهی در یک جلسه گزارش عملکرد در حوزه جوانان با محوریت گزارش کیفی انجام شود.

وی گفت: هر اقدامی که انجام می دهیم باید بازخوردش را ببینیم و هر برنامه که اجرا می شود باید خروجی مناسبی هم داشته باشد و این امر موجب ارزیابی کیفی موضوع می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: امسال با توجه به راهبرد سال و نیز موضوع گام دوم انقلاب، باید تلاش بیشتری در حوزه جوانان انجام شود. در بین سازمانهای مردم نهاد که بخشی از آن سازمانهای کارآفرینی است، باید این موضوع مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد و موضوع کارآفرینی به عنوان یک مساله اساسی در بین جوانان شکل گیرد.

زاهدی عنوان کرد: اگر بخواهیم روند کارمندگرایی را افزایش دهیم سالها بعد چیزی به اسم رونق اقتصادی نخواهیم داشت. باید تلاش کنیم تا موضوع کارآفرینی را برای ایجاد انگیزه بین جوانان ایجاد کنیم تا جوان بتواند با استفاده از استعداد و تجربه برای خود شغلی را ایجاد نماید.

وی افزود: در ارتباط با انتخاب جوانان برتر بررسی های دقیق تری باید انجام شود اما مشکل ما این است جوان برتر را از بین کسانی انتخاب می کنیم که با ما سر و کار دارند  این امر موجب می شود تلاش جوانی که دارای برتری هاییست و ناشناخته است، مغفول بماند و در دراز مدت این امر به جامعه آسیب می رساند. باید جوان برتر از بین شاخص های تعیین شده انتخاب شود.

استاندار اضافه کرد: در بحث سیل و کمک رسانی، تلاش سازمانهای خدمات رسان و مردم قابل تقدیر است. استان ما به عنوان معین استان لرستان و شهرستان نورآباد تعیین شده و باید همه فعالیتها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان انجام شود تا مشکلی پیش نیاید. چرا که ناهماهنگی های موجود باعث می شود عده ای بیش از حد، امکانات دریافت کنند و عده ای از این کمکها محروم می مانند همچنین کمکهای نقدی از طریق حسابهای معین شده انجام شود.

زاهدی بیان کرد: عمده نقاطی که آسیب دیده اند  و تخریب شده اند، باید ساماندهی شوند و باید منتظر باشیم تا وزارت شهرسازی تصمیمات نهایی برای تقسیم کار بین سازمانهای مختلف را اعلام کند.

وی گفت: بحث جوانان در همه جوامع جزو مهم‌ترین مباحث است و باید سعی کنیم با توجه به تحقق شعار سال، مشکلات جوانان را رفع کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.