به گزارش ایرنا محمد شفیعی روز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه قزوین افزود: این عمل استکبار جهانی که خود سردمدار تروریسم است اما دیگران را به چنین اعمالی متهم می کند نظام قدرت آمریکا را در نزد اذهان عمومی زیر سوال می برد.
وی اضافه کرد: این عمل آمریکا دقیقا در روزهایی اتفاق افتاده که پاسداران جان بر کف سپاه، با جان و دل، بدون هر نوع نگاه و گرایش سیاسی یا مذهبی در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند.
شفیعی با بیان اینکه اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ضرر خود آن کشور است گفت: سپاه پاسداران همواره در تمام عرصه ها نگاه مشفقانه ای به ملت ایران و تمام ملت های مظلوم و آزاده داشته و چنین عملی بیش از پیش جایگاه آمریکا را در نزد جهانیان تنزل خواهد داد.
سرپرست فرمانداری قزوین با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای اعتقادی، سیاسی و اجتماعی کشوربا حفظ امنیت ما حریتی را رقم زده اند که برگرفته از حریت حضرت سید الشهدا(ع) است.
شفیعی با بیان اینکه گاهی دشمنی های دشمن به نفع ماست افزود: در چنین شرایطی که استکبار جهانی با اینگونه اعمال به دنبال نابودی و شکست ایران است باید همگی همدل تر باشیم و بیشتر قدر سپاه و سایر داشته های خود را بدانیم.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.