به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه گنبد افزود: شکست آمریکا در طبس از امدادهای غیبی الهی و نشان از حقانیت انقلاب اسلامی ملت ایران بود که بایستی به عنوان یوم الله مورد توجه قرار گیرد.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: نامگذاری این مناسبت و فعالیت های ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان های آن قابل تقدیر است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مردم قدردان تلاش پاسداران انقلاب با ویژگی هایی همچون خطرپذیری، فداکاری، صبر و استقامت در دفاع از انقلاب و ارزش های آن هستند.
وی در ادامه از اقدام شجاعانه دولت در تغییر پایه ارزی کشور از دلار به یورو قدردانی کرد و گفت: این اقدام که آغاز نجات واقعی اقتصاد ایران است باید مورد توجه و حمایت جدی مردم و فعالان اقتصادی قرار گیرد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین کوچ دولت، ادارات، نهادها و بخش زیادی از مردم به پیام رسان های داخلی را نیز به فال نیک گرفت و با تاکید برضرورت ارتقای خدمات دهی پیام رسان های داخلی، افزود: نسخه های بومی باید به گونه ای خدمات ارائه نماید تا مردم مجبور نشوند مجددا به دامن دیگر پیام رسان های خارجی از جمله اینستاگرام که فاسد تر از تلگرام است، بازگردند.
حجت الاسلام ترابی به دیدار مجموعه پرسنل وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و با بیان برخی منویات رهبری، خواستار توجه به این رهنمودها بویژه در مبارزه با اشرافی گری و شناسایی مدیران دو تابعیتی ازسوی سربازان گمنام امام زمان (عج) شد.
وی همچنین با قدردانی از اداره اوقاف و امور خیریه و تولیت آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) در میزبانی از نمازگزاران گنبدی برلزوم حضور پرشورتر اقشار مختلف مردم این شهرستان در نماز جمعه تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.