رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این سازمان از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی 184 مورد عملیات نجات و اطفای حریق انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجتبی منتظری در آئین تقدیر از اقدامات سازمان آتش نشانی شهرداری در مهار سیلاب اخیر شهر قزوین که با حضور شهردار برگزار شد، افزود: از مجموع184 عملیات انجام شده، 80 عملیات مربوط به آبگرفتگی، 21 مورد ریزش و افکن چاه به دلیل بارندگی و 90 عملیات در خصوص حوادث جاده ای بود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در ایام تعطیلات نوروز 98 از تمام ظرفیت و امکانات خود استفاده کرد، اظهار داشت: 160 آتش نشان این سازمان طی این ایام اعم از عملیاتی و پشتیبان در آماده باش کامل بوده و در نقاط مختلف سطح شهر، مبادی ورودی و خروجی و گردشگاه ها مستقر بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین قبل و بعد از سیلاب اخیر نقش خود را به خوبی ایفا کردند،افزود: انجام هشدارها و اخطارهای به موقع، کمک به تخلیه برخی از واحدهای مسکونی در بستر و حریم رودخانه های شهر و حضور به موقع در حوادث آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها از جمله اقدامات مهم این سازمان در هنگام بارندگی های اخیر بود.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با اشاره به بارش های بی سابقه هفته گذشته، تصریح کرد: وقت آن رسیده است تا برنامه ریزی و مدیریت ویژه را برای حوادث طبیعی از جمله سیل، تامین زیرساخت ها و بازسازی برخی کانال ها و ترمیم انهار شهر اقدام کنیم و در این حین نسبت به اختصاص اعتبارات لازم برای این کار اقدام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.