رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: هزار و 700 میلیاردتومان به بودجه ورزش کشور در سال جرای افزوده شده که نوید بخش سالی پربار در این خصوص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی روز یکشنبه در دیدار با ملی‌پوشان کاراته کشور در اردوی آماده‌سازی قزوین افزود: این افزایش بودجه مرهون تخصیص 25 صدم درصدی مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش در کشور است.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش اقدامات خوبی در کشور انجام شده، اظهار داشت : همکاری نمایندگان خانه ملت سبب شده تا در حوزه ورزش کشور با رشد 250 درصدی بودجه همراه شویم که یک دستاورد عظیم به حساب می آید.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص رشته کاراته نیز گفت: رشته کاراته برای جامعه ایران افتخارات بسیاری را در سطح بین المللی به دست آورده است که باید قدرددان قهرمانان و ورزشکاران این رشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افتخارات ورزشی کشور همواره رو به افزایش است و همانند گذشته تنها به رشته کشتی وابسته نیستیم.

11 ملی پوش کاراته برای شرکت در مسابقات 2019 آسیا (مالزی) در اردوی آماده سازی قزوین که از روز ششم تا یازدهم فروردین برگزار شد، شرکت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.