به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز دوشنبه در جلسه شورای راهبری تصادفات استان که در استانداری برگزار شد، تصریح کرد: جلسات این شورا از این پس هر 6 ماه یک مرتبه با حضور تمامی اعضای اصلی به ریاست استاندار برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ارایه اطلاعات مربوط به اصلاح نقاط پر حادثه درون و برون شهری، گزارش روزانه هواشناسی، ارتقای فرهنگ ترافیک و برخورد جدی با رانندگان متخلف، ارایه راهکار برای کاهش آمار تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرها، ایجاد توقفگاه های موقت، آماده باش دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، فعال سازی تمامی دوربین های ثبت تخلفات و رفع نقاط کور شبکه همراه از جمله مطالبات وزارت کشور از اعضای شورای راهبری تصادفات استان است.
به گفته وی، استقرار نیروهای خدمات رسان در محدوده 30 کیلومتری شهرها، استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج در ترافیک، آماده باش مراکز درمانی و کادر پزشکی متخصص، ارایه آمار روزانه تلفات و مصدومان سوانح جاده ای توسط پزشکی قانونی و معرفی واحدهای نمونه در ارایه خدمات برای تشویق و تنبیه از دیگر خواسته های وزارت کشور از شورای راهبری تصادفات استان است.
وی به تخصیص پنج درصد از جرایم رانندگی به استان ها برای رفع نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود: باید دستگاه های متولی از سال آینده با اهتمام بیشتری در این زمینه اقدام کنند.
فرخزاد ادامه داد: امسال نیز قصد داریم با فعالیت های صورت گرفته، قزوین را به عنوان پاکیزه ترین شهر کشور به مسافران و گردشگران معرفی کنیم، به همین منظور کمربندی سبز به طول 25 کیلومتر در حاشیه آزادراه قزوین - رشت و قزوین - زنجان اجرا شد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.