به گزارش ایرنا، داراب بیرنوندی روز پنجشنبه در نشست کمیته مسکن استان قزوین اظهار داشت: امسال اعتبارات این شرکت برای شهرک مهرگان تنها 20 میلیارد ریال بوده که جوابگوی نیازهای این شهر جدید نیست.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به اجاره بهای بالای مسکن در مرکز استان، تابستان امسال پیش‌بینی افزایش جمعیت زیادی برای این شهرک متصور هستیم تا جایی که برای انتقال عملیات آبرسانی این شهرک 120 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.
این مسئول گفت: از طریق بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی در پی تامین اعتبار برای اجرای طرح های مورد نیاز در حوزه آبفا در شهرک مهرگان هستیم.

** جانمایی احداث 6 باب مدرسه برای سال آینده در مهرگان
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین نیز در این نشست گفت: برای رفع اساسی مشکلات زیرساختی شهرک مهرگان نیازمند برآورد دقیق اعتبارات مورد نیاز برخی دستگاه ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و آموزش و پرورش هستیم.
رافع ناصری فرد تصریح کرد: برای رفع کمبود فضاهای آموزشی 10 قطعه زمین برای احداث 6 باب مدرسه از سوی این اداره کل معرفی شد که جانمایی های آن نیز به انجام رسید.
در ادامه این نشست مشکل پروانه مجریان مسکن مهر، صدور پایان کار برای واحدهای مسکن مهر، پرداخت حق بیمه مسکن و مشکل عدم پرداخت مالیات مسکن در تفاهم نامه های سه جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.