به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ منصور خدائی روز سه شنبه افزود: به دنبال اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی قزوین حین ایست و بازرسی وکنترل خودرو های عبوری در مبادی ورودی قزوین به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.
وی اظهار داشت: راننده پژو بدون توجه به فرمان ایست ماموران با سرعت بالا متواری شد که بلافاصله پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در جاده نسیم شمال خودروی وی متوقف شد.
وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو 22 کیلو و 600گرم تریاک در 39 عدد بطری آب معدنی کوچک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران این پلیس در اقدامی دیگر پس از متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس در عوارضی آزاد راه 'قزوین- کرج' و بازرسی از آن 488 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک مسافر اتوبوس کشف و متهم را به مقر پلیس انتقال دادند.
سرهنگ خدائی در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.