به گزارش ایرنا، افشین داوری روز یکشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال استان قزوین افزود: سال آینده مسابقات هشت تیم برتر قاره آسیا نیز برگزار می شود و ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.
وی اظهار داشت: برای درآمدزایی بیشتر هیئت های ورزشی والیبال در کشور از سال آینده اعطای مربی گری و داوری درجه سه به استان ها واگذار می شود.
داوری افزود: در مجمع آذرماه تهران مصوبه ای گرفتیم که داوری و مربی گری درجه 3 به خود استان ها واگذار شود تا درآمدزایی استان ها افزایش یابد.
وی اضافه کرد: برای این کار از مدرسان و داوران پیشکسوت استان ها استفاده خواهیم کرد و هیچ مبادله مالی با فدراسیون صورت نخواهد گرفت.
سرپرست فدراسیون والیبال به وجود 12 نوجوان بالای 2متر در کشور اشاره کرد و گفت: این نوجوانان ظرفیت و استعداد بسیار خوبی برای آینده والیبال محسوب می شود و هم اکنون قدبلندترین نوجوان ما 17 ساله دارای قد 2 متر و 17 سانت است.
وی اظهار داشت: شرایطی حاکم شده که تیم های دسته یک امکان ارتقاء به لیگ برتر دارند اما به خاطر نبود اسپانسر از این امکان محروم شده اند و باید برای این موضوع تدابیر ویژه اندیشیده شود.
داوری اقدامات خوب قزوین در حوزه والیبال را یادآور شد و گفت: خیلی از استان ها هنوز به اندازه قزوین گردش مالی و خانه والیبال ندارند و این نشان دهنده فعالیت خوب این رشته ورزشی در قزوین است.
سرپرست فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: سال آینده ورزشکاران ما در همه شرایط سنی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهند بود.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.