برترین داور والیبال کشور گفت: داوری والیبال ایران پیشرفت محسوس و بسیار خوبی داشته است.

مرتضی اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص انتخابش به عنوان برترین داور والیبال کشور در سال 1396، اظهار داشت: از این بابت خیلی خوشحالم، چون توانستم برای دومین بار پیاپی این عنوان را کسب کنم.

وی ادامه داد: انتخاب عنوان برترین داور از سوی کارشناسان با نظرات فنی مشخص می‌شود که من بالاترین نمره را داشتم. حدود 22 سال است که کار داوری در والیبال را آغاز کردم و همیشه تلاش کردم که بهترین باشم.

داور بین‌المللی تبریز در خصوص پیشرفت داوری تصریح کرد: داوری در والیبال ایران بسیار پیشرفت خوبی داشته است، من در چندین مسابقات بین‌المللی و آسیایی حضور داشتم اما به دلیل حضور تیم ملی در فینال رقابت‌ها، نتوانستم در فینال قضاوت کنم. فرهاد شاهمیری به عنوان داور بین‌المللی در چندین رقابت‌های جهانی و المپیک حضور داشته است. ابراهیم فیروزی هم به عنوان داور تبریزی در چندین رقابت‌های جهانی هم حضور داشته است که این 2 داور بین‌المللی، افتخار بزرگی برای داوران ایران هستند.

اکرمی در ارتباط با وضعیت بلاتکلیف تنها تیم والیبال تبریز، تیم شهرداری تبریز گفت: از این بابت خیلی ناراحت و متاسفم که تنها تیم والیبال در تبریز به وضعیت نامشخص گرفتار شده است. امیدوارم حداقل این سازمان از بازیکنان بومی و محلی خود استفاده کند و در لیگ برتر تیمداری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.