به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: تا زمانی که زنده هستم در مقابل خیانتی که در هفت‌سنگان صورت گرفته سکوت نمی‌کنم.
وی با تأکید بر اینکه اسناد متقن و روشن نشان می‌دهد که در هفت‌سنگان زمین‌خواری صورت گرفته است، اذعان کرد: زمین‌خواری هفت‌سنگان خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد و در این ماجرا عده‌ای زمین‌های بیت‌المال را به غارت بردند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه عده‌ای در زمین‌خواری هفت‌سنگان خود را آلوده کردند، یادآور شد: مردم از ماجرای هفت‌سنگان آگاهی پیدا کرده‌اند اما برخی از مسئولان نمی‌خواهند آن را بپذیرند و این موضوع برای مردم نفرت‌انگیز است.
وی تأکید کرد: همانطور که در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کارهای ستودنی انجام داده‌اید، واحدی به نام احیا، حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال ایجاد کنید و این کارها را دنبال نمایید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: کسانی که به بیت‌المال آسیب وارد کردند، هیچگاه خیر نمی‌بینند و مسئولانی که این کار را پیگیری نکنند و شاهد خسارت به بیت‌المال باشند نیز خیر نخواهند دید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید برای حفظ زمین‌های هفت‌سنگان که امانتی در اختیار شما بود، جدیت بیشتری داشته باشید و به آسانی و خونسردی از کنار آن عبور نکنید.
وی با بیان اینکه اعتماد به مردم باید نقش محوری برای مسئولان داشته باشد، اظهار کرد: حضور مردم در فضاهای مختلف جامعه، نیازمند فرهنگ‌سازی و فراهم کردن بسترهای لازم است و باید این مهم تحقق پیدا کند.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم موجب ارتقای کرامت آنها می‌شود، تصریح کرد: اینکه در ستاد فرمان امام (ره) به موضوع اقتصاد مقاومتی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است توجه می‌شود، بسیار ارزشمند است و امیدواریم نهادهای انقلابی برای تحقق اهداف و رسالت‌های خود، هم‌افزایی داشته باشند.
امام جمعه قزوین در ادامه تأکید کرد: زمین‌ها و املاک مصادره شده‌ای که در اختیار شما قرار دارد، امانتی است که باید برای بیت‌المال محفوظ بماند و دستور خداوند است که امانت‌های الهی در نهایت به اهلش سپرده شود.
آ سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در ابتدای این دیدار دستاوردهای اقتصادی، ساخت مدارس و همیاری با مردم در حوزه ایجاد کسب و کارهای کوچک و حوزه پزشکی را تشریح کرد.
وی در خصوص زمین‌های هفت‌سنگان نیز گفت: زمین‌های هفت‌سنگان با عنوان زمین‌های کشاورزی از ما گرفته شده و با این زمین‌ها این کار را کرده‌اند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.