حسن وفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:: 797 هزار و 668 نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند.
وی اضافه کرد: تعداد واجدین شرایط (افراد بالای 15 سال) برای دریافت کارت هوشمند ملی در استان قزوین 990 هزار و 560 نفر است.
وفایی با بیان اینکه مهلت دریافت کارت هوشمند ملی تا پایان سال 1397 اعلام شده، اظهار داشت: از ابتدای سال 98 کارت های ملی قدیمی از درجه اعتبار ساقط می شوند.
این مسئول سپس به رتبه 20 استان قزوین در صدور کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: از مردم استان در خواست می شود که در مهلت باقی مانده تا پایان سال با مراجعه به دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان منتخب ثبت احوال در سراسر استان نسبت به ثبت نام و تکمیل درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
وفایی خاطرنشان کرد: افرادی که درخواست صدور کارت هوشمند ملی را به دفاتر پستی و پیشخوان دولت ارائه داده و کارت دریافت نکرده اند می توانند با ارائه رسید تکمیل ثبت نام از ثبت احوال کارت خود را دریافت کنند.
مدیرکل ثبت احوال قزوین یادآور شد: تعداد قابل توجهی کارت هوشمند ملی صادر شده در باجه های پستی و دفاتر پیشخوان دولت آماده تحویل به صاحبان است که از این افراد خواسته می شود تا در اسرع وقت با مراجعه به باجه های مربوطه نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.