حکمت الله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی تیم های عملیاتی استان طی شبانه روز گذشته با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان در خصوص احتمال بارش برف و کولاک در حالت آماده باش کامل قرار داشتند.
وی اضافه کرد: نیروهای امدادی این جمعیت به محض دریافت گزارش هایی از بارش برف در گردنه های استان و گرفتاری خودروها و مسافران به سرعت وارد عمل شده و برای رهاسازی خودروها و امدادرسانی به مسافران اقدام کردند.
این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، گفت: یک تیم سه نفره از نجاتگران در محور آوج – آبگرم به چهار نفر،یک تیم سه نفره در قسطین لار به 6 نفر، سه تیم متشکل از 6 نجاتگر در 32 کیلومتری محور قزوین – رشت به 30 نفر، یک تیم سه نفره دیگر از نجاتگران در همین محور به 9 نفر و یک تیم دیگر بعد از سه راهی بشر به 10 نفر امدادرسانی کردند.
هاشمی با اشاره به خدمات شبانه روزی نیروهای این جمعیت در محورهای مواصلاتی و پایگاه امداد و نجات سراسر استان،گفت:باید از همکاری نیروهای امدادی اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تقدیر و تشکر کرد چون بدون حضور آنها امکان امداد و نجات در محورهای مواصلاتی و مسیرهای صعب العبور استان میسر نبود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.