معاون‌فرهنگی، همگانی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده خانه‌های ورزش روستایی‌کشور به 10هزار واحد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالحمید احمدی در مراسم تجهیز 20 خانه ورزشی قزوین و افتتاح خانه ورزش روستای فارسیان افزود: یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان توجه به توسعه ورزش در روستاها بوده و در این راه کارهای بسیار خوبی نیز صورت گرفته است.

احمدی تاکید کرد: سال گذشته ایجاد سه هزار خانه روستایی و امسال نیز همین مقدار هدف گذاری شده بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم برای سال آینده و با مشارکت استانداری‌ها مجموعه خانه‌های ورزش کشور را به 10 هزار واحد برسانیم تا جمعیت 20 میلیونی روستایی کشور از امکانات و تجهیزات ورزشی بهره مند شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه گام‌های خوبی توسط دولت و مجلس برای توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در روستاهای کشور و استان صورت گرفته است.

داوود محمدی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از محل تخصیص 27 صدم درصد ارزش افزوده به ورزش استان‌ها گام‌های خوبی را برای رونق ورزش روستایی برداشته و امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد استمرار این روند در سطح کشور باشیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین نیز در حاشیه این مراسم گفت: امسال با اعزام چهار کاروان ورزشی توانستیم 104 روستای استان را به تجهیزات ورزشی مجهز کنیم.

اکرم نجفی تاکید کرد: به هدف گذاری امسال خود برای تجهیز خانه های ورزش روستایی دست پیدا کرده و برای سال آینده نیز تجهیز 100 روستا به وسایل ورزشی هدف گذاری قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه با احداث خانه‌های ورزشی در روستاهای استان توانسته‌ایم نشاط اجتماعی را به خصوص در بین بانوان روستایی افزایش دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.