نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری از ورزشگاه مجدیان دزفول، این ورزشگاه فرصت پیدا می کند که میزبان مسابقات بزرگ رشته های داخل سالنی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، ظهر امروز پنجشنبه ۴ بهمن ماه، با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی و استانی، بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده شمال خوزستان در دزفول کلنگ زنی شد. ‌

این ورزشگاه که در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع احداث شده است، شامل سالن های چند منظوره والیبال، بسکتبال، کشتی، فوتسال و رشته های رزمی می باشد؛ ضمن اینکه مقرر شده در بلند مدت در کنار این مجموعه ورزشی، چند زمین چمن نیز احداث شود.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی ورزشگاه ۲۵۰۰ نفره دزفول، گفت: با بهره برداری از این مجموعه ورزشی سرپوشیده دزفول این فرصت را پیدا می کند که میزبان مسابقات بزرگ رشته های داخل سالنی باشد.

وی افزود: اعتبار فاز اول این ورزشگاه ۲۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی توسط وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان تامین شده است.

پاپی زاده به بیان اینکه زمان احداث پروژه های عمرانی طولانی مدت است، بیان کرد: عزم خوبی برای احداث این پروژه وجود دارد و پیش بینی می شود فاز اول آن طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم دزفول تصریح کرد: با احداث مجموعه ورزشی ۲۵۰۰ نفره دزفول تحول عظیمی در تامین زیر ساخت های ورزشی شهرستان دزفول صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به دزفول، گفت: طی بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزشی مجدیان مقرر شد، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ورزشگاه تامین شود.

پاپی زاده عنوان کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه سال آینده، ورزشگاه مجدیان آماده بهره برداری شود.

نماینده دزفول با اشاره به پیگیری ها و روند سرعت اجرایی احداث ورزشگاه مجدیان طی سه سال اخیر، افزود: با تکمیل ورزشگاه مجدیان که بیش از ۱۵ سال از احداث آن به طول انجامیده، این ورزشگاه به بزرگترین ورزشگاه شمال خوزستان تبدیل می گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر تکمیل سکوهای ورزشگاه مجدیان، قسمت های دیگر از جمله سالن های ورزشی و قسمت اداری آن نیز تکمیل خواهد شد.

پاپی زاده در پایان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در شهرهای مختلف شهرستان دزفول و شهر دزفول در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شده است. ‌

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.