علی فرخزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای این طرح حاشیه جاده ها و راه های مهم و اصلی استان قزوین از وجود زباله ها پاکسازی می شود.
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین با بیان اینکه ادارات کل حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی و شهرداری های استان در این طرح مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: باید با تنظیف مطلوب فضاهای شهرها و حاشیه راه ها به استقبال نوروز و میهمانان این ایام برویم.
وی با بیان اینکه 'شهر و استان پاک' به شعار نوروزی قزوین افزوده شده است،اظهار داشت: این شعار مسئولیت دستگاه های مربوطه در استان و شهرداری ها را نسبت به سال های گذشته سنگین تر کرده است.
این مسئول با بیان اینکه در سفر اخیر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز از راه های قزوین به عنوان یکی از پاکیزه ترین راه های کشور نام برده شد، گفت: شهروندان استان نیز باید با دستگاه ها و شهرداری ها برای پاکیزه بودن شهرها در ایام نوروز مشارکت و کمک کنند.
فرخزاد با بیان اینکه باید قزوین را به عنوان پایلوت استان پاک کشور تبدیل کنیم و در این رابطه شاهد یک نهضت پاکسازی باشیم،اظهار داشت: باید در نظر گردشگران قزوین و دیگر شهرهای استان به معنای واقعی به عنوان شهر پاک و تمیز معرفی شوند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.