رئیس شورای شهر محمدیه تاکید کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری محمدیه با حدود ۳۵ درصد افزایش به ۷۲۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی کاظمی‌ در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه با اصحاب رسانه و معتمدین این شهر گفت: با تخفیف عوارض که امسال در دستورکار قرار دادیم، مردم استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته کردند که بیانگر اعتماد مردم به مدیران شهری و مشارکت خوب آنها در عمران و آبادانی شهر محمدیه و مهرگان است.

وی با بیان اینکه در 11 ماه حضور نخستین در شهرداری محمدیه اقدامات خوبی در حوزه‌های خدماتی، عمران و فرهنگی با همکاری ایشان و شورای شهر در مهرگان و محمدیه انجام شده است، اظهار داشت: سعی شورای شهر و شهرداری محمدیه این بوده که بودجه عمرانی در مناطق مختلف شهر محمدیه و مهرگان تقسیم شود.

رئیس شورای شهر محمدیه اضافه کرد: گاهی مردم ناحیه شهری مهرگان احساس می‌کنند که کمتر به این منطقه توجه شده و مردم محمدیه هم اذعان می‌کنند که از زمانی که مهرگان احداث شده است، بیشتر حواس مدیریت شهری به مهرگان و ارائه خدمات ویژه‌تر به این ناحیه شهری صورت می‌گیرد در حالی که نظر شورای شهر و شهردار مدیریت کل شهر است.

نشست خبری

وی ادامه داد: سال گذشته با حضور سه شهردار و سرپرست در شهرداری محمدیه به نحو احسن به بودجه این شهر رسیدگی نشد اما امسال با ثبات مدیریت شهری، از سوی شهردار پیشنهاد بودجه داده شده و برنامه‌ریزی هم صورت گرفته است.

این مسئول بودجه سال ۹۷ شهرداری محمدیه را ۵۲۰ میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری محمدیه با حدود ۳۵ درصد افزایش به ۷۲۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

کاظمی افزود: بودجه شهرداری محمدیه با بحث و بررسی‌های زیاد و با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف شهرداری محمدیه و برگزاری چندین جلسه کار کارشناسی در شورای شهر به تصویب رسیده است.

وی‌ درخصوص تعرفه عوارض خاطرنشان کرد: برخی آیتم‌های عوارض افزایش نداشته، عوارض برخی آیتم‌ها را کاهش داده‌ایم و افزایش برخی آیتم‌های عوارض هم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بوده که به عموم مردم خیلی ارتباط ندارد.

رییس عضو شورای شهر محمدیه با بیان افزایش عوارضی که به مردم بازمی‌گردد، افزایش خاصی نبوده است، ابراز داشت: شهرستان شدن و بیمارستان سوانح و سوختگی شهر محمدیه را از نمایندگان مجلس درخواست پیگیری کرده‌ایم که هماهنگ‌تر دراین دو زمینه حرکت کرده و گام بردارند.

کاظمی‌ ادامه داد: با پیگیری مسئولان استان قزوین و شهرستان البرز و نمایندگان مجلس اخیرا مجوز احداث بیمارستان سوانح و سوختگی شهر محمدیه از سوی وزارت بهداشت صادر شده که در زمان کلنگ‌زنی آن، روال اداری طی نشده بود و مشکلاتی پیش آمده بود که از استانداری موضوع صدور مجوز این بیمارستان به بخشداری اعلام شده است. این بیمارستان توسط خیر احداث می‌شود اما خدمات آن دولتی خواهد بود.

وی افزود: درخصوص شهرستان شدن محمدیه اگر چه کارهایی در استان قزوین در حال انجام است اما فعلا به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم این در حالی است که محمدیه، بزرگترین شهر و بخش استان قزوین بعد از قزوین است و شهرستان شدن محمدیه از خواسته‌های به حق مردم این شهر هم محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر محمدیه اضافه کرد: با پیگیری اعضای شورای شهر محمدیه، مشکل انشعاب آب در منطقه هفت محمدیه حل شده و شهردار این شهر هم مجوز ساخت و ساز دراین منطقه را صادر خواهد کرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.