عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بسیاری از مراجعان دریافت کمک نیازمند واقعی نیستند، خواستار هزینه کرد اعتبار مواد ۱۶ و ۱۷در حوزه های خرید لوازم پزشکی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به تخصیص اعتبار به هر عضو شورا برای کمک‌های مردمی، اظهار داشت: بسیاری از افرادی که به عنوان نیازمند به اعضای شورا مراجعه کرده و مشمول کمک از مواد ۱۶ و ۱۷ می‌شوند، واقعا نیازمند نیستند.

وی از اعضای شورا خواست تا پول این مواد قانونی برای خرید دستگاه دیالیز هزینه شود.

حاجی پور در نطق پیش از دستور خود روز مهر و نیکوکاری را به همه مردم تبریک گفت و اظهار کرد: بسیاری نیکوکاری می‌کنند و کسی هم خبر ندارد اما ماده ۱۶ و ۱۷ با این شرایط انجام می دهیم، عمدتا این پول بدست مستحق نمی رسد.   عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: اینگونه هزینه کردن، گناه دارد. ما نیازمندان را گاها نمی شناسیم. به جای این پول به یکی از بیمارستان ها کمک کنیم تا دستگاه دیالیز و یا سنگ شکن بخرد.   وی افزود: سالانه بالای ۲ میلیارد تومان کمک مالی می‌کنیم و فحش هم می‌خوریم. از هر ۱۰ نفر شاید ۲ نفر مستحق باشند. این اعتبار را جایی هزینه کنیم که ماندگار باشد. بنده خبر دارم افرادی کمک دریافت کرده اند که اصلا نیاز مالی ندارند، با ژست آنچنانی و ماشین آنچنانی دنبال دریافت پول به شهرداری می روند و طلبکار هم هستند!   حاجی پور در بخشی از سخنان خود خواستار همراهی همه اعضای شورا برای دریافت حکم شهردار منتخب شد و اذعان داشت: این مهم را ویژه پیگیر کنیم.   عضو شورا افزود: در چندماه گذشته اتفاقات خوبی نیفتاد. خیلی از دلها شکسته است. شجاعت عذرخواهی را داشته باشیم. آن هم به احترام مردمی که به ما رای داده اند. برای رفع مشکل مردم و شهر، کینه ها را کنار بگذاریم و کاری کنیم که رضای خود و مردم را درپی داشته باشد.   وی بیان داشت: دوستان حق دارند دلخور باشند اما پیامبر بعد از فتح مکه با رافت رفتار کرد. دل‌های شکسته را بسپاریم بخدا تا اتفاقات خوبی بیفتد.   حاجی پور با اشاره به پیگیری راه اندازی قطار شهری گفت: کاش همه در جلسات تراموا شرکت می‌کردند. همه باید برای مشکلات رشت نظیر؛ رودخانه ها، سراوان و ترافیک تلاش کنیم.   وی در پایان افزود: تلاش همه قابل تقدیر است. تقاضا داریم به حرمت سوگندی که خوردیم، دلخوری ها را کنار بگذاریم تا مردم از رای دادن به ما پشیمان نشوند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.