استاندار قزوین در پیامی خطاب به خانواده شهیدان محمدرضایی، صبوری و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران به ویژه بازماندگان شهدای جاویدالاثر را ستود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، متن پیام عبدالمحمد زاهدی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر ازدوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، قابل تحسین است که به عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود بویژه خانواده ای که داغ 2 شهید مفقودالاثر شهیدان علی و حمید محمدرضایی را در سینه دارد.

در بخش بعدی این پیام آمده است: تاریخ آینده قطعا در برابر مجاهدت ها و سلحشوری‌های چنین خانواده های ایثارگی و ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد.

در قسمت دیگری از این پیام آمده است: حال پس از قریب به چهار سال صبوری و چشم انتظاری، پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید حمید محمدرضایی، تفحص شده و به آغوش خانواده باز می گردد، بر خود وظیفه می‌دانم، عروج این شهید بزرگوار را به بازماندگان و وابستگان آن شهید دلاور،مردم شهید پرور استان قزوین، فرماندهی و پاسداران دلاور فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین،خانواده این شهید والامقام؛پدر و مادر،همسر و فرزندان و همچنین مردم شریف،انقلابی و شهید پرور منطقه شال تبریک و تسلیت عرض نمایم.

در بخش پایانی پیام استاندار قزوین نیز آمده است: امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهیم.

شهید حمیدمحمدرضایی اردیبهشت ماه سال 94 در دفاع از حریم ولایت و امامت در سوریه به فیض شهادت رسید.

پیکر وی چندی قبل در تفحص های انجام شده برای شناسایی پیکرهای شهدا شناسایی و روز گذشته به میهن اسلامی بازگشت و مورد استقبال خانواده و دوستداران آن شهید قرار گرفت.

پیکر این شهید فردا سه‌شنبه در مراسمی با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم و مسئولان از قزوین تشییع و در زادگاه وی شال به خام سپرده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.