به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخر آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در زمان حاضر برآوردهای اطلاعاتی بسیار خوبی از این تحرکات در مرزها در دست داریم.
وی ادامه داد : پس از شکست داعش در سوریه و عراق برخی از نیروهای این گروهک به کشور افغانستان منتقل شده و در این کشور به دنبال سازماندهی دوباره هستند.
امیر فخر آبادی تصریح کرد : نیروهای داعش اکنون فعالیت هایشان را از عملیات های جهادی به تبلیغاتی تغییر داده و اگر فعالیت تروریستی هم انجام دهند به صورت موردی است.
وی از برگزاری 39 برنامه به مناسبت روز ارتش در منطقه خبر داد و گفت : رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای منتخب همه یگان ها روز 29 فروردین در میدان ولایت شاهرود برگزار می شود.
سرتیپ فخرآبادی در باره تحقق شعار سال گفت: براساس دستور، همه یگان های ارتش جمهوری اسلامی موظف هستند کالاهای مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی تامین کنند تا اقتصاد کشور رونق بگیرد.
وی در خصوص امنیت در استان سمنان تصریح کرد : با تلاش نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی ، امنیت بسیار بالایی در این استان حاکم است.
فرمانده لشکر 58 ذوالفقار ، شرکت نیروها در نمازجمعه ، انجام مسابقه های دو صحرانوردی ، دیدار با امامان جمعه ، خانواده شهدا و ایثارگران و راهپیمایی خانوادگی کارکنان ارتش را از دیگر برنامه های روز ارتش برشمرد.
لشکر 58 تکاور ذوالفقار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود مستقر بوده و دارای 2 تیپ عملیاتی 158 و 258 است.
این لشکر در دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته و یک هزارو 813 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
6167/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.