فرماندار شهرستان آبیک گفت: وجود مشکل در تامین مواد اولیه و تخصیص ارز موجب تعدیل نیروها در واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات شهرستان آبیک شده است.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین  در خصوص علل تعدیل نیروها در کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان اظهار کرد: آبیک سومین شهرستان استان قزوین است که با تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی و تولیدی مواجه است که پس ازخروج امریکا از برجام و تحریم‌های مجدد برخی شرکت‌ها و واحدها برای تامین مواد اولیه و تخصیص ارز با مشکل مواجه شدند.

وی افزود: وجود مشکل در تخصیص ارز موجب شده قیمت تمام شده برای کارخانجات مقرون به صرفه نباشد و ارز موجود هم کفاف ندهد و تخصیص ارز با سختی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: تعدادی از کارخانه‌های شهرستان آبیک وثیقه‌هایی در رهن بانک دارند که موجب شده با بانک‌ها دچار مشکل شوند و نسبت به تعدیل نیروها اقدام کنند که دستگاه قضایی استان قزوین ومعاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این زمینه ورود یافته و هم بازدید داشته‌اند که در تلاش هستیم بخش عمده‌ای از مشکلات واحدها را حل و فصل کنیم.

احمدپور اضافه کرد: به عملکرد بانک‌ها در حوزه صنعت شهرستان آبیک که منجر به تعدیل نیروها شده‌اند، نقد داریم و لازم است بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را با واحدهای دارای مشکل داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.