رضا گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش های صورت گرفته از سوی متولیان مسئول، کلینیک های تخصصی بیمارستان رحیمیان از جمله ارتوپدی،اطفال،داخلی،چشم،گوش و حلق و بینی، زنان و جراحی که از ابتدای سال 97 با ظرفیت محدود فعالیت داشتند، دوباره آغاز به کار کردند.
این مسئول تصریح کرد: با پیگیری و تلاش استانداری به همراه دانشگاه علوم پزشکی،سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فعالیت این مرکز درمانی دوباره از سر گرفته شده است.
گروسی با بیان اینکه فعالیت این بیمارستان با توجه به بدهی های بیمه و پایان قرار داد پزشکان با وقفه روبرو شده بود،تاکید کرد: معضلات یاد شده باعث شده بود تا این مرکز درمانی تخصصی با ظرفیت محدود به روند کار خود ادامه بدهد اما در حال حاضر با تلاش و همت مسئولان امر و تدابیر اندیشیده شده، این فعالیت دوباره از سرگرفته شده است.
فرماندار البرز در پایان با اشاره به خدمات قابل توجه دولت در حوزه بهداشت و درمان، یادآور شد: رفع محدودیت و ارایه خدمات مورد نیاز مردم به آنها از جمله وظایف اصلی و ذاتی مسئولان و دستگاه های مربوطه در چارچوب قانون به شمار می رود.
کار ساخت 2 بیمارستان دولتی در شهرستان البرز در شهرهای الوند و محمدیه در دست اجراست.
شهرستان البرز به مرکزیت در شهر الوند به لحاظ جغرافیایی در محدوده مرکزی استان قزوین قرار دارد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.