به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود:مصرف هفتگی گوشت قرمز استان قزوین در ایام خاص سال مانند عاشورا و تاسوعا 30 تن و در روزهای عادی 25 تن است درحالیکه هم اکنون سه برابر مصرف در بازار گوشت قرمز توزیع می شود.
وی اضافه کرد:متاسفانه نزدیکی به آخر سال، سوء استفاده از اختلاف قیمت گوشت و جو روانی حاکم موجب شده است تا مردم بیش از نیاز خود برای خرید گوشت قرمز اقدام کنند.
زاهدی با اشاره به تشکیل برخی صف های طولانی خرید گوشت، افزود: دولت تمامی تلاش خود را برای تامین گوشت قرمز مردم در بازار به کار می گیرد اما چند نرخی بودن قیمت گوشت آسیب هایی به دنبال دارد که یکی از آنها تشکیل صف های طولانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه راهپیمایی 22 بهمن افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال از سال های گذشته باشکوه تر برگزار شد و علیرغم سردی هوا در تمامی مناطق استان و کشور افزایش مشارکت مردمی در راهپیمایی مشهود بود.

***کنگره سه هزار شهید استان قزوین باشکوه برگزار شد
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز در این دیدار گفت: کنگره با اهتمام و مدیریت استاندار قزوین به خوبی برگزار شد و به عنوان یکی از اقدامات بسیار مطلوب در سطح کشور ارزیابی گردید.
محمد شاهرخی افزود:این کنگره با اقبال عمومی مردم روبه رو شد و جمعیت قابل توجهی از استان از پنج قشر مختلف طی پنج روز در آن شرکت کردند.
این مسئول نظامی اضافه کرد: حضور مهمانان کشوری و برگزاری سه نمایشگاه در سطح بالا از جمله برنامه های خوب در این کنگره بود که با انسجام و وحدت بسیار مطلوبی در استان برگزار شد.
وی افزود:رمز موفقیت این کنگره نیت خالص و خدایی دست اندرکاران بود که سبب شد حال و هوای عجیبی بر فضای استان حاکم شده و شمیم معنویت و اخلاص در قزوین دمیده شود.
در ادامه این دیدار با اهدای لوحی امضا شده از سوی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استاندار قزوین بابت برگزاری مطلوب این کنگره تجلیل شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.