رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین گفت: جوانان و روحانیون استان قزوین در مبارزه با رژیم شاهنشاهی از استان‌های دیگر بسیار فعال‌تر بودند.

حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: استان قزوین از استان‌هایی بوده که شحصیت‌های فعالی داشته که علیه رژیم ستمشاهی نقش مهمی ایفا کرده‌اند که می‌توان به آیت‌الله خوئینی‌ها و آیت‌الله باریک‌بین و شخصیت‌ها و دوستان دیگر اشاره کرد.

وی افزود: جوانان و روحانیون استان قزوین در مبارزه با رژیم شاهنشاهی از استان‌های دیگر بسیار فعال‌تر بودند که البته به همراه بازاریان جلوتر از قشرهای دیگر در صف مبارزه قرار داشتند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه دینی، ملی و مذهبی خود عمل می کنند.

قوامی اضافه کرد: گرچه برخی از مردم با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به دلیل دست‌هایی نمی‌گذارد مدیریت درست صورت گیرد، نارضایتی‌هایی دارند اما جدای از این مسائل، مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی، موجب استحکام مبانی ملی و کشور می‌شود و قطعاً در تقویت نظام و حفظ اهداف و آرمان‌های انقلاب تاثیرگذار است.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین بیان کرد: رسانه‌ها باید حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بر اساس واقعیت‌ها پوشش داده وبه مردم انعکاس دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.