مهدیه سادات قافله باشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازدید اخیر از محله هادی آباد که به دعوت یکی از گروه های نیکوکاری انجام شد مشکلات متعدد این منطقه شناسایی و احصا شد که مساله فقر اقتصادی و غذایی، آسیب های اجتماعی چون اعتیاد و طلاق از مهم ترین و اساسی ترین آنها هستند.
وی اضافه کرد: این محله برای بهبود وضعیت خود، هم نیازمند آرامش و امنیت و هم فعالیت های عمرانی ، فرهنگی و بهداشتی اساسی است.
قافله باشی ادامه داد: هادی آباد، نه در نقطه حاشیه و منفصل شهری بلکه در دل شهر قزوین واقع شده و اگر چاره و راهکاری اساسی برای آن اندیشیده نشود به زودی در سال های آینده آسیب های آن تمام شهر را فراخواهد گرفت ، بنابراین اقدام عاجل برای آن بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: در کنار کوچه های تنگ و باریک، از یک سو منازل بسیاری از ساکنان این منطقه بسیار نامناسب بوده و در فضایی بسیار کوچک چندین نفر کنار هم زندگی می کنند و از سوی دیگر فقر اقتصادی و بیکاری گریبانگیر اهالی آن شده است و همین ها کافی است تا شاهد بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در آن باشیم.
وی اظهار داشت: حل این مسایل به تنهایی از عهده شهرداری خارج است و نیاز است مسئولان عالی استان در خصوص آن ورود جدی داشته باشند.
قافله باشی افزود: برای بهبود وضعیت ساکنان این محله علاوه بر دستگاه ها و مسئولان، ورود جدی خیران نیک اندیش نیز می تواند تسکینی بر آلام عمیق مردمان آن باشد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.