به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار زندانیان سیاسی دوران رژیم پهلوی افزود: زمانی که ما اعتقاد به انتظار و ظهور حضرت حجت(عج) داریم و می‌گوییم تا زمانی که بانگ 'الله اکبر' در کل جهان طنین انداز نشود مبارزه ادامه دارد، یعنی اصل و اساس انقلاب ما باقی مانده است.
آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: شاید جوانان امروز به حال مبارزان انقلابی غبطه بخورند که چرا در آن دوران حضور نداشته‌اند تا در پیروزی این نظام اسلامی نقشی داشته باشند، باید به آنها گفت که انقلاب هنوز تمام نشده و درجریان است.
وی گفت: تا زمانی که آیات قرآن فرش دل ما نشود باید برای پیشبرد مبانی انقلاب اسلامی تلاش کرد، تا زمانی که معارف قرآنی و دینی روزی دل‌های ما نشود باید این انقلاب به راه خود ادامه دهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: تا زمانی که کوچکترین ظلمی در گوشه و کنار جهان به مستضعفان می‌شود مبارزه ما ادامه دارد، زیرا چشم امید مسلمانان و آزادیخواهان جهان به مبارزان ایرانی اسلامی است.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند؛ اگر مسلمانی صدای تظلم‌خواهی شخصی را با هر دین و مسلکی بشنود و پاسخ او را ندهد، این فرد مسلمان نیست.
وی اظهار داشت: امروز باید شکرگزار خدای متعال باشیم که از دوران ستمشاهی و خفقان و ظلم و بی بندوباری و عقب ماندگی به دوران عزت، افتخار، آزادی، عدالت و پیشرفت رسیده‌ایم.
امام جمعه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب رسول گرامی اسلام (ص) و امیرمومنان (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است، امام راحل با قیام خودشان ما را با فرهنگ فاطمی و حسینی آشنا کردند و این فرهنگ زمینه ماندگار و ثبات انقلاب ما و مبارزان انقلابی را فراهم کرد.
وی با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شکوهمندی انقلاب نتیجه زحمات شما مبارزانی است که مردانه ایستادگی و مقاومت کردید تا این انقلاب به سرانجام برسد و امیدواریم خداوند به شما عمر باعزت دهد که 100 سالگی انقلاب را هم شاهد باشید.
امام جمعه قزوین اظهار داشت : خدای متعال به شما عنایت داشت که دوران ستم‌شاهی و زندان‌های مخوف ساواک را با سلامت پشت سرگذاشتید تا امروز شاهد عزت و اقتدار این انقلاب و نتیجه زحمات خود باشید.
وی با بیان اینکه عوامل ثبات قدم ما در دوره انقلاب باید یادآوری شود، افزود: آن چیزی که باعث شد شما پای دین، انقلاب و آرمان‌های انقلاب باقی بمانید ایمان و تقوا و اعتقاد به مبانی دینی در وجود شماست و این ایستادگی و استقامت شما عاملی شده که خدای متعال پشتیبان شما باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اگفت: در دوران ستم‌شاهی ایمان و اعتقاد مبارزان انقلابی باعث می‌شد که یکدیگر را لو ندهند و برای حفظ جان یکدیگر شکنجه‌های سخت ساواک را تحمل کنند، البته شاید امثال مجاهدین خلق و منافقین به واسطه منافع خود مقاومتی داشته باشد اما هیچ زمانی این ایستادگی‌ها ماندگار نیست.
وی گفت: در آیه 67 سوره توبه خداوند درباره منافقین می‌فرماید که منافقان پشتیبان یکدیگر نیستند و امر به بدی و فحشا و منکر می‌کنند، در ادامه خداوند در آیه 71 سوره توبه درباره مومنان می‌گوید؛ مردان و زنان مومن یاور یکدیگرند و رشته اتصالی به نام ولایت دارند که عامل حفظ و ماندگاری آنهاست.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.