رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: 344 مورد بازرسی شناسایی اتباع بیگانه مشغول به کار در واحدهای تولیدی مشمول قانون کار انجام شده که بیش از 42 کارفرمای متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین بابایی در همایش فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک اظهار کرد: طی امسال توسط بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، از یک هزار و 244 نفر واحد مشمول قانون کار بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود:  به همت بازرسان کار شهرستان آبیک، کارشناسان و مربیان حفاظت فنی و بهداشت کار این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 60 دوره آموزشی برای جامعه مخاطب برگزار شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: از سوی این اداره با رویکرد ارتقای ایمنی و سالم‌سازی محیط کار، دوره‌هایی برای حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی شهرستان آبیک برگزار شده است.

بابایی با اشاره به بخشنامه مقام عالی وزارت در خصوص ارتقای بازرسی و ایمنی کار و تاکید ایشان بر توسعه فرهنگ ایمنی و شرایط کار مناسب افزود: اجرای دوره‌های آموزش مؤثر و متناسب با نیازهای واحدهای اقتصادی شهرستان آبیک از برنامه‌های پییش‌بینی شده دراین شهرستان است.

وی افزود: 344 مورد بازرسی شناسایی  اتباع بیگانه  مشغول به کار در واحد های تولیدی مشمول قانون کار انجام شده که بیش از 42 کارفرمای متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.  

این مسئول ادامه داد: شهرستان آبیک جزء مناطق  ممنوعه حضور اتباع خارجی برای کار است که در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی کارفرمایان در بکارگیری اتباع خارجی برابر مقررات با آنان، اِعمال قانون صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.