به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم روز سه شنبه در نشست ستاد کمیته نیروهای مسلح قزوین و در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان قسم خورده این نظام از 40 سال پیش با هر ابزاری، از جنگ تحمیلی گرفته تا انواع تحریم های اقتصادی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند اما موفق به پیشبرد اهداف خود نشدند.
وی ادامه داد: مهم ترین هدف دشمن که از گذشته های دور نیز بر روی آن حساب کرده بود، شکست دستاوردهای نظام در چهل سالگی خود بود در حالی که به کوری چشم همه آنها ملت بزرگ ایران این روزها درصدد برپایی یکی از باشکوه ترین جشن های انقلاب خود است.
این مسئول خاطرنشان کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای نظام را به شکل شایسته ای به نمایش بگذاریم تا جایی مقام معظم رهبری نیز همواره بر این نکته تاکید داشته اند.
سرهنگ امیری مقدم اضافه کرد: دشمن به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب است اما رسانه ها می توانند این اقدام و توطئه دشمن را با معرفی دستاوردها خنثی کنند.
وی در ادامه، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی، برگزاری همایش های مختلف، دعوت از سرداران سپاه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب، گروه سرود یک هزار و 357 نفره، 40 مسجد 40 نمایش ئ افتتاح راهیان نور از جمله برنامه های پیش بینی شده سپاه در این دهه مبارک خواهد بود.

** نیروی انتظامی حافظ امنیت جشن های انقلاب
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: پوشش امنیتی، انتظامی و ترافیکی مراسم دهه مبارک فجر بر عهده این نیرو گذاشته شده است.
سرهنگ محمدحسن رضازاده تاکید کرد: نیروی انتظامی استان در 18 بهمن ماه برنامه ویژه جشن بزرگ انقلاب را در ستاد فرماندهی خود با حضور پرسنل و خانواده های آنان برگزار می کند که در این مراسم از گروه ارکستر سمفونیک ایران نیز دعوت به عمل آمده است.
به گفته وی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از ورزشکاران مدال آور ناجا، حضور افسران ارشد در مساجد و دانشگاه ها و حضور باشکوه در نمازهای جمعه و جماعات از جمله برنامه های این نیرو در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.