به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه در استان،آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم سومین روز درگذشت حجت الاسلام گروسی در مسجد امام حسن عسکری(ع) افزود: دنیا برای انسان‌ها همچون رحم مادر است و هر نوع کوتاهی در این رحم انسان را ناقص الخلقه کرده و چشم بصیرتش کور و گوش شنوایش کر می‌شود.
وی گفت: خداوند متعال زندگی انسان در دنیا را مزرعه آبادانی آخرت قرار داده است تا انسان در این مزرعه همچون یک درخت رشد کرده و میوه و نتیجه شایسته ای حاصل کند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: به فرموده خداوند، هرکس از یاد، ذکر، دین، عبادت و کتاب آسمانی روی برگرداند، این فرد در دنیا در خفقان و سختی زندگی خواهد کرد و کور و کر از رحم دنیا به عالم آخرت محشور می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: دنیا فرصتی است تا آدمیت، انسانیت، تقوا، اعتقادات دینی و یقین خود را محکم کنیم چون خداوند متعال با اتفاقات مختلف و سختی‌های متفاوت در دنیا انسانها را می‌آزماید تا موحد و مشرک بودن، نفاق و صداقت، اهل حلال و حرام بودن مشخص شود.
آیت‌الله عابدینی بیان کرد: طبق فرموده خداوند در سوره آل عمران، همه انسانها طعم مرگ را خواهند چشید و تمامی افعال خوب یا بد انسانها، همه در روز قیامت همراه آنها خواهد بود.
وی با بیان اینکه انسانها در قیامت از پرونده دقیق اعمال خود شگفت ‌زده می‌شوند، گفت: هرکس بتواند 2 امتیاز یعنی نجات از آتش جهنم و دریافت مجوز ورود به بهشت را دریافت کند او به رستگاری رسیده است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: طبق آیات قرآن این زندگی دنیا جز وسیله فریب نیست و باید در زندگی خود در کنار جاذبه‌های دنیا هوشمندانه عمل کرده و اسیر مال، ثروت، شهوت، قدرت و مقام نشویم.
حجت الاسلام و المسلمین محمود گروسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین بود که هفته گذشته دار فانی را وداع گفت.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.