به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر اینکه نگاه‌های قومی، منطقه‌ای و جناحی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین جایی ندارد، تصریح کرد: این دفتر خود را موظف و مکلف می‌داند تا از نگاه‌های قومی، منطقه‌ای و جناحی بر حذر باشد و در جایگاه حقیقی خود که همان خادمی همه اقشار جامعه است، نقش آفرینی کند.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به شخص خاصی اختصاص ندارد و همه می‌باید برای تحقق اهداف والای قرآن، دین، اقامه نماز و منویات رهبری در کنار یکدیگر باشیم و تحقق این هدف مهم حمایت و دلسوزی همه مسئولان را می‌طلبد.
امام جمعه قزوین همچنین گفت: از آن جایی که دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم عنوان رهبری را با خود به همراه دارد و هم رسالت استانی برعهده دارد نیازمند همراهی و هم‌افزایی مجموعه استان است تا بتواند نقش و رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا کند.
وی اظهار داشت: طلاب و روحانیون نباید نگاه جناحی و سیاسی داشته باشند چرا که در شأن آنها نیست که جناح و خطی جز قرآن داشته باشند و آنها باید نقش هدایتگری جامعه را بر عهده گیرند تا بتوانند رسالت طلبگی خود را به خوبی به انجام برسانند.
در پایان این نشست از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل زاجکانی، رئیس سابق دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین تقدیر و کاظم زمانی به عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین معرفی شد.
کاظم زمانی، رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.