به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار اعضای کانون معلولین توانای استان قزوین به موفقیت‌های شرکت فیروز اشاره و یادآور شد: این شرکت با مدیریت خوب خود یکی از شرکت ‌های بسیار موفق و پیشتاز بوده که شرط ورود به آن معلولیت است و اتخاذ چنین رویکردی برکات بسیاری برای جامعه به همراه داشته است.
وی ادامه داد: خداوند زمانی که می‌خواهد به انسان ها نمره انسانی بدهد، به ظاهر آنها نگاه نمی‌کند بلکه می‌فرماید 'برترین، گرانقیمت ‌ترین، و انسان ترین شما کسانی هستند که کرامت آنها از دیگران برتر باشد' و این تفسیر نشان می‌دهد تبعیض در نظام خلقت جایگاهی ندارد چرا که کرامت سرمایه عظیمی است که می‌تواند در همه بشر رشد و بالندگی پیدا کند و چه بسا معلولان این توانایی را بیشتر از دیگران داشته باشند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند چیزی را کم نمی‌کند و اگر چیزی را از انسان بگیرد توانایی دیگری به او می‌بخشد، تاکید کرد: خداوند به همه انسان ها توانایی بخشیده است و انسان بدون توانایی وجود ندارد و مدیریت شرکت فیروز نیز به خوبی توانسته توانایی‌ های مجموعه خود را کشف و به دنیا معرفی کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین پس از شنیدن فعالیت ‌های مدیران و کارکنان مجموعه کانون معلولین توانا با ابراز خرسندی از توانمندی‌ و ظرفیت‌ های این مجموعه خاطرنشان کرد: شما افتخار و برکت جامعه ما هستید و توانمندی‌ های این مجموعه آن قدر عظیم است که می‌تواند مشکلات بخش ‌های دیگر جامعه را نیز برطرف کند.
وی در ادامه با بیان اینکه در منابع دینی آمده اگر نماز پذیرفته شود اعمال دیگر نیز پذیرفته می‌شود، گفت: علاوه بر آنکه نماز می‌خوانیم باید نماز را اقامه کنیم و به معنای واقعی کلمه کارهایی که در این مجموعه انجام می شود مصداق اقامه نماز است.
سیدمحمد موسوی، رییس هیات مدیره کانون معلولین توانای استان قزوین نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه و برخی از مشکلات کانون معلولین توانای استان قزوین پرداخت.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.