به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی استان با بیان اینکه مردم ما مردمان بسیار نجیبی هستند، گفت: مردم باید در عمل عدالت ببینند و فاصله کمی را بین خودشان و مسئولان مشاهده کنند تا مشکلات را تحمل کنند.
آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: اگر مردم ببینند مسئولان هم مانند آنها حقوق می‌گیرند و با همان حقوق زندگی می‌کنند راحت‌تر با مشکلات کنار می‌آیند اما وقتی می‌بینند مسئولان حقوق‌های 20 میلیونی دریافت می‌کنند، کامشان تلخ می‌شود.
امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر مردم بشنوند مبلغ کلانی با رانت و زد و بندهای پشت پرده به حساب کسی واریز می‌شود، یا ببینند مسئولان کشور در کاخ‌های میلیاردی ساکن شده‌اند در حالی که آنها با مشکلات بسیار زیاد صاحب خانه‌ای اجاره‌ای شده‌اند گلایه‌مند می‌شوند.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همه اقشار ملت از هر جناح و سلیقه‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که دشمن در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی با ما در جنگ بوده و تحریم‌ها به خوبی گویای دشمنی و عداوت دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است.
وی تصریح کرد: وقتی جنگ اقتصادی و فرهنگی با یکدیگر گره بخورند، جامعه آبستن فتنه‌های بزرگ می‌شود و باید با جدیت این فضا را رصد کرده و با فتنه‌ها مقابله کنیم.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه موضوع اقتصادی تنها اقتصادی نیست بلکه به امنیت نیز مرتبط می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم و فشارهای اقتصادی تلاش می‌کند تا با مشغول کردن کشور در مشکلات معیشتی و اقتصادی در اهداف نظامی خود بر ما پیروز شود و ضروری است مسئولان هوشیار باشند و تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، دامن زدن به نارضایتی‌ها را یکی از کارها و اهداف دشمن عنوان کرد و افزود: دامن زدن به نارضایتی‌های مردمی یکی از اهداف اصلی و با اولویت بالای دشمن است و آنها در این مسیر خستگی‌ناپذیر کار می‌کنند.
وی نظارت دقیق بر بازار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی ارز کشور با یک چندم قیمت بازار در اختیار وارد کننده‌ای قرار می‌گیرد تا محصولات ضروری جامعه را وارد کند، باید نظارت دقیقی بر کار آنها شود تا کسی خیانت نکند و زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه باید جلوی قاچاق دام از قزوین گرفته شود، گفت: رسانه‌ها در گزارشی نشان دادند که قاچاق دام از استان به راحتی انجام می‌شود و متولیان با این پدیده که امنیت غذایی ما را برهم می زند، باید برخورد جدی کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.