محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از ملاک های تعیین سهمیه حجاج استان ها میزان بروزرسانی اطلاعات ثبت نام کنندگان است.
وی با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در سال های 84 تا 86 برای حج تمتع نام نویسی کرده اند،اظهار داشت: طی این مدت برخی شماره تلفن ها و نشانی های اعلامی از سوی نفرات ثبت نام کننده تغییر پیدا کرده است که این موارد باید در سامانه فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج ثبت و درج شود.
وی اظهار داشت: بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع به سازمان حج و زیارت برای برقراری ارتباط با آنان و همچنین اطلاع رسانی و پیگیری امور آموزش کمک می کند.
این مسئول یادآور شد: از مجموع 18473 ثبت نام کننده موجود حج تمتع در استان تاکنون تنها 2 هزار و 812 نفر اطلاعات خود را بروزرسانی کرده اند.
مدیر حج و زیارت قزوین افزود: ودیعه گذاران برای بروزرسانی اطلاعات خود می توانند از طریق سامانه فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات حج تمتع اقدام کرده و یا با به همراه داشتن فیش های ثبت نام به دفاتر زیارتی زیر نظر حج و زیارت مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه هنوز سهمیه قزوین برای حج تمتع در سال آینده تعیین نشده است، یادآور شد: سهمیه حج تمتع سال 98 بزودی به استان ها ابلاغ خواهد شد.
هم اکنون 23 دفتر زیارتی در استان قزوین زیر نظر حج و زیارت به شهروندان خدمات ارایه می دهند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.