به گزارش روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز دوشنبه در شورای اداری بخش اسفرورین که در سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در تاریخ مظلومیت شیعه، واقعه ای جانگدازتر و جانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) وجود ندارد.
وی گفت: ایشان علاوه بر جایگاه والا و بی نظیر نزد خداوند، رسول گرامی اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دفاع از جایگاه رفیع امامت نیز نقش برجسته ای داشته و با شهادت در این مسیر به عنوان اولین شهیده راه ولایت معرفی شدند.
فاطمی نسب افزود: حضرت زهرا (س) در جایگاه همسر امیرمومنان علی(ع) و نیز در جایگاه معصوم با تمام وجود، توان و قدرت خود از جایگاه رفیع امامت دفاع کردند و نحوه شهادت مظلومانه ایشان و وصیت جانسوز و تاریخی آن حضرت، خود گواهی بر این مبارزه سیاسی است.
وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) الگویی با عظمت و ماندگار برای شیعیان در تمام تاریخ است، افزود: ویژگی بارز این الگوی سیاسی، مشی آگاهانه توام با بینش و بصیرت و مبتنی بر ایمان و عقیده است که با هدف تحقق سعادت و کمال تمامی انسانها در جامعه گام برداشتند.
فاطمی نسب با اشاره به تلاش جدید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و سفر هشت روزه وزیر خارجه آمریکا به کشورهای عربی خاطرنشان کرد: سفر هشت روزه پمپئو به منطقه، ناشی از رویکرد جدیدی در میان دولتمردان آمریکا علیه ایران است و این سفر به‏ منزله آغاز جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی، شیعه هراسی و القای تفکر امپراطوری فارس در منطقه غرب آسیاست.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: پمپئو به کشورهای منطقه همچون اردن، مصر، امارات، بحرین، قطر، عربستان و عمان سفر کرده و مهمترین هدف خود را در راستای ایران هراسی و معرفی ایران به‏ عنوان عنصر بی ثباتی در منطقه قرار داده است.
وی گفت: سفر هشت روزه وزیر خارجه آمریکا در نهایت قرار است به برگزاری یک همایش بین‏ المللی در روزهای 24 و 25 بهمن در لهستان منجر شود که امیدواریم با اتحاد مردم و مسئولان این توطئه دشمنان هم با شکست روبه رو شود.
فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی ها و دشمنی ها مردم ایران می توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند و با امید و انگیزه بیشتری موضوعات انقلاب را پیگیری کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.