آیت ‌الله سید احمد علم‌ الهدی روز یکشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) منطق گفتمان دینی را دنبال می کرد افزود: منطق دشمن زور و تهدید بود و این جریان هنوز هم ادامه دارد.
وی اظهار داشت: حضور تعدادی بی بصیرت مقابل در خانه حضرت زهرا (س) نه یک حادثه بلکه یک جریان از پیش تعیین شده توسط دشمن بود که امروز نیز با بکارگیری اهرم فشار و زور می‌ خواهد با حکومت دینی و حاکمیت ولایت فقیه در کشور مبارزه و با استفاده از افراد بی بصیرت در جامعه دو دستگی ایجاد کند.
وی گفت: کسی که دلداده و محب اهل بیت (ع) است باید در راه مبارزه با دشمن پایداری کند و با بصیرت ولایی در عرصه ‌های مختلف اجتماع وارد شود و مدافع ولایت و حکومت دینی که امتداد حکومت اسلامی پیامبر (ص) است، باشد.
آیت الله علم الهدی افزود: امروز جریان ‌های سیاسی که طمع رسیدن به قدرت دارند و می‌ خواهند در راس حکومت قرار بگیرند با شعار خدمت به مردم به میدان آمده و قصد دارند شانه مردم را سکوی پرش خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: این جریانها حکومت دینی را مانع رسیدن به اهداف خود می‌ دانند و با آن مبارزه می‌ کنند.
وی با بیان اینکه عشق به حضرت زهرا (س) با قدرت طلبی، دنیا طلبی و پیروی از هوای نفس همخوانی ندارد گفت: کسی که ادعای دوستی اهل‌ بیت (ع) را دارد اما پیرو هوای نفس است، عشق او به اهل بیت (ع) واقعی نیست.
امام جمعه مشهد افزود: برای اثبات عشق به اهل بیت (ع) انسان باید در صورت لزوم همه هستی خود را فدا کند و در راه دفاع از حق تا پای جان ایستادگی کرده و با هر جریانی که در تقابل با اهل‌ بیت (ع) است مبارزه نماید.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.