به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در دیدار با محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع و شهرک های صنعتی افزود: نزدیکی به تهران، قرارگیری در کنار خط آهن غرب به شرق و شمال، موقعیت استراتژیک و واقع شدن در مسیر شاهراه ارتباطی کشور، وجود نخستین شهر صنعتی ایران و برخورداری از دشت حاصلخیز همگی ظرفیت های خوبی را برای سرمایه گذاری در قزوین فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به تقاضاپذیری شهرک های صنعتی قزوین از جمله کاسپین باید با حمایت های مسئولان ملی شاهد توسعه آنها به منظور جذب سرمایه گذاران جدید باشیم که نتیجه این اقدام رونق تولید و اشتغال خواهد بود.
استاندار قزوین با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی در این استان، اظهار داشت: با کمک مسئولان کشوری از جمله سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی باید امور اجرایی این طرح را سرعت ببخشیم.
وی از قزوین به عنوان یکی از استان های ویژه کشور در حوزه تولید انرژی های جدید (باد و خورشید) یاد کرد و اظهار داشت: شهرک انرژی قزوین نیز به تصویب کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان قزوین رسیده است و باید در هیات دولت نیز به تصویب برسد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
استاندار قزوین در ادامه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای بازدید از شهرک های صنعتی قزوین و حضور در آئین افتتاح طرح های تولیدی در یکی از روزهای دهه مبارک فجر دعوت کرد.
صالحی نیا، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این دیدار از قزوین به عنوان یکی از قطب های قدیمی صنعت کشور یاد کرد و گفت: همه سعی و تلاش خود را برای تقویت زیرساخت های صنعت و حل مشکلات صنایع این استان به کار خواهیم بست.
در این نشست همچنین مقرر شد به منظور توسعه 300 هکتاری شهرک صنعتی کاسپین با توجه به حجم تقاضای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این مکان، خرید اراضی جنب این شهرک از سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی پیگیری و در این کار تسریع شود.
منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این دیدار استاندار را همراهی می کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.