مجتبی دایی دایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل سه طرح راه روستایی، یک راه با مشخصات اصلی و احداث یک دهانه پل است.
وی گفت: راه های روستایی خروسک - پرکام به طول 1.4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و جاده سعیدآباد - ارداق از توایع شهرستان بویین زهرا به طول 2 کیلومتر و با 2 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های مورد بهره برداری هستند.
به گفته وی، جاده روستایی هادی آباد - داغلان در شهرستان تاکستان به طول 3.5 کیلومتر و با یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار دیگر پروژه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.
دایی دایی در ادامه به پروژه روکش آسفالت جاده ضیاءآباد - آب ترش با مشخصات راه اصلی از توابع شهرستان تاکستان به طول 12.5 کیلومتر اشاره و یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
این مسئول یادآور شد: احداث یک دهانه پل در روستای قوشه قویی شهرستان آوج با یک میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر خواهد بود.
مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تاکید کرد: کلنگ پروژه های یاد شده همگی در سال جاری به زمین زده شده بود.
استان قزوین 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی، 12 دستگاه تونل و 10 گردنه به طول 161 کیلومتر دارد و به عنوان یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور محسوب می شود.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.