به گزارش شنبه ایرنا، رضا علیزاده در جلسه‌ بررسی‌ مشکلات اجرای طرح ساخت بزرگراه خواجه - ورزقان، اظهار داشت: نمی توان پذیرفت برای رفع تصرف اراضی و پرداخت هزینه زمین تاخیری ایجاد شود یا برای یک نامه یا استعلام چندین ماه وقت هدر داده شود، زیرا زمان در اجرای این پروژه برای ما مهم است.
وی افزود: با گذشت چند سال از اجرای این پروژه‌ هنوز نتیجه مطلوبی به دست نیامده و این، ضعف مدیریت دستگاه نظارتی بوده و مورد قبول نیست.
حسن یحیوی، فرماندار ورزقان نیز در این جلسه به ناامن بودن جاده ورزقان اشاره کرد و گفت: سالانه شاهد از دست دادن عزیزان زیادی در این مسیر هستیم و باید پیمانکاران و مسوولان دست در دست هم داده ‌و موانع این بزرگراه راه حل کنند.
رضا شریفی، مدیر مجتمع مس سونگون نیز که به عنوان سرمایه گذار این بزرگراه در جلسه حضور داشت‌، میزان هزینه‌های پرداختی به شرکت‌های پیمانکاری این پروژه را تاکنون 880 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مابقی هزینه‌ها طبق صورت وضعیت و قرارداد پیمانکاران پرداخت خواهد شد.
طرح ساخت بزرگراه خواجه - ورزقان به طول 34 کیلومتر با سرمایه گذاری 3000 میلیارد ریالی شرکت ملی مس ایران و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان با حدود 45 درصد پیشرفت درحال اجراست.
شهرستان ورزقان با 50 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.