به گزارش ایرنا، فریدون همتی شنبه شب درنشست مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان، اظهار داشت: همه دستگاه ها به منظور جذب سرمایه گذاران تلاش کنند تا استعلام ها یک بار انجام و از گرفتن استعلام های تکراری پیشگیری شود.
وی ادامه داد: باید کاری کنیم که در حوزه صدور مجوز و حمایت دستگاه ها، هیچ معطلی برای سرمایه گذاران در هرمزگان وجود نداشته باشد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: سرمایه گذاران بدانند که همه برای فعالیت آنها در این استان فرش قرمز پهن کرده اند و همه دستگاه ها باید خود را با این سیاست تنظیم کنند.
همتی با تاکید بر اینکه استانداری حمایت لازم را از مرکز خدمات سرمایه گذاری انجام می دهد، افزود: نمایندگان تمام دستگاه های مرتبط در صدور مجوز باید با اختیار کافی در مرکز خدمات سرمایه گذاری حضور داشته باشند و امور سرمایه گذاران را به سرعت پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه گذارانی که به اداره ها مراجعه می کنند، آنها را به مرکز خدمات سرمایه گذاری معرفی تا طرح های سرمایه گذاری در این مرکز ثبت و فرآیند استعلام های دستگاه ها و صدور مجوزها در مدت دو هفته کاری انجام شود.
استاندار هرمزگان خواستار تسریع در صدور مجوزها و تامین و تحویل زمین به سرمایه گذاران شد.
همتی بیان داشت: در مناطق ویژه اقتصادی مجوز کلی برای سرمایه گذاری صادر شده و در شهرک های صنعتی نیز مجوزها برای فعالیت وجود دارد.
وی یاد آور شد: کار مرکز خدمات سرمایه گذاری باید به یک سیستم دائمی تبدیل شود تا کار صدور مجوز و حمایت های مورد نیاز به سرعت صورت گیرد چون جذب سرمایه گذار برای ما بسیار مهم است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.