به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: این تفاهم نامه به منظور حمایت از پژوهشگران پسا دکتری صنعتی، حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری، توانمندسازی و تامین منابع انسانی شرکت گاز استان با بهره گیری از پتانسیل های آموزشی دانشگاه صنعتی شریف امضاء شد.
به گفته وی، براین اساس مقرر شد با تشکیل و برگزاری منظم جلسات کمیته راهبری متشکل از نمایندگان 2 طرف، پیشرفت اجرای طرح های تصویب شده مورد رصد قرار گرفته و هر سه ماه یک بار گزارشی از روند اجرایی ارایه شود.
این مسئول با اشاره به توانمندی و فرصت های موجود برای همکاری های بیشتر بین دانشگاه و صنعت گاز،اظهار داشت: امیدواریم این تفاهم نامه بستر مناسبی برای عمیق شدن پیوند میان دانش روز، تجربه و خلاقیت در حوزه این صنعت را فراهم کند و علاوه بر آشنایی دانشجویان با مسایل فنی و کاری حوزه گاز، فضا برای افزایش بیش از پیش کیفیت خدمات ارایه شده از سوی شرکت گاز استان فراهم گردد.
مدیرعامل شرکت گاز قزوین در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون این شرکت با پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بین المللی امام (ره)، موسسه آموزش عالی رجا و سازمان فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه همکاری پژوهشی امضاء کرده و از انعقاد چنین تفاهم نامه هایی با سایر مراکز معتبر علمی کشور نیز استقبال می کند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.