به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات صنایع و رفع موانع تولید با بیان اینکه تعطیلی یک کارخانه تبعات منفی زیادی اقتصادی و اجتماعی با خود بدنبال دارد، افزود: براین اساس اقدامات قضائی و اجرایی در ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی نباید تحت هیچ عنوان منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شود.
وی اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات حقوقی و قضائی بخش تولید که با امور اجرایی متفاوت است باید نشست ها و کارگروه های جداگانه با حضور مدیران قضائی، دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی بانک ها و صاحبان صنایع برگزار شود.
استاندار قزوین اظهار داشت: اگرچه در زمینه جذب تسهیلات رونق تولید در بین پنج استان کشور قرار داریم اما به این موضوع نباید رضایت دهیم و همه وقت و انرژی خود را صرف از میان برداشتن موانع صنعت و سرمایه گذاری کنیم.
زاهدی همچنین گفت: با سازوکار یاد شده می توان در راستای حل مسایل و مشکلات صنعت از جمله برخی صنایع بزرگ استان گام های خوبی برداشت.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با اقدامات معمول و روزمره نمی توان مسایل و مشکلات کشور و استان از جمله در بخش صنعت را مرتفع کرد بلکه به یک اقدام جهادی و ویژه از سوی همه مدیران نیازمند هستیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.