جبار قهاری ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا موضوع آموزش دانش آموزان در حوزه ایمنی را از برنامه های اولویت دار این اداره کل دانست و افزود: با توجه به وجود برخی مدارس استان در حاشیه راه ها، اقدامات لازم جهت ارایه آموزش و تدابیر لازم فیزیکی در این محدوده ها برای ارتقای وضع ایمنی آنها انجام شده است.
وی ادامه داد: برای این منظور، عملیات ایمن سازی فیزیکی 6 مدرسه در برخی نقاط استان از جمله رجایی دشت، کورانه، تاکستان و آبیک از سوی این اداره کل آغاز شده است.
به گفته وی، نصب تابلوهای محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعت گاه و چراغ های چشمک زن جهت هشدار به رانندگان از جمله اقدامات به عمل آمده به شمار می رود.
این مسئول در ادامه با اشاره به 15 مدرسه دیگر،گفت: در این حوزه ضمن توزیع اقلام کمک های آموزشی از جمله وسایل گذربان مدرسه، لوازم التحریر، پیام های ایمنی، بسته آموزشی علایم ترافیکی، بازی های فکری، آموزش تئوری قوانین و مقررات ایمنی و ترافیکی، توزیع کتاب و بروشور اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی نیز کردیم.
قهاری با بیان اینکه اعتبارات خوبی در حوزه ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها تخصیص داده شده است، تصریح کرد: اعتبارات امسال در این حوزه سه میلیارد ریال بوده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.