فرهاد منظوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان مدرسه ابتدایی حافظ فردیس موفق به کسب مقام اول استانی دختران در رشته های داژبال و هفت سنگ شدند.
وی افزود: کسب مقام سوم استانی دختران متوسطه اول در شنا، مقام دوم و سوم استانی دختران ابتدایی مدرسه ایلیایی در رشته کبدی، مقام اول مسابقات استانی شطرنج ابتدایی پسران، مقام اول استانی رشته بدمینتون ابتدایی پسران و مقام اول استانی طناب زنی ابتدایی دختران توسط مدرسه امید آینده از جمله افتخارات دیگر دانش آموزان در المپیاد ورزشی مدارس استان است.
وی اظهار داشت: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول موفق به کسب مقام اول استان و دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی نیز مقام دوم استان در رشته بدمینتون شدند.
وی افزود: اجرای این طرح ملی در مدارس موجب می شود که دانش آموزان در مدارس بی تحرک نبوده و حتی در ساعت زنگ تفریح در قالب بازی های فردی و گروهی در داخل حیاط مدرسه جنب و جوش داشته باشند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: امروز دانش آموزان از تحرک فاصله گرفته اند که اجرای این طرح توانسته است در ایجاد تحرک و نشاط دانش آموزان در مدارس موثر باشد ولی دانش آموزان باز هم نیاز به تحرک بیشتر دارند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.