به گزارش ایرنا، محمد لقمان غفوری روز دوشنبه مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی افزود: 120 کادر پرورشی امور مشاوره، تربیت بدنی، بهداشت و فعالیتهای پرورشی 70 واحد آموزشی شهرستان روانسر را انجام می دهند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت نمازهای جماعت مدارس یکی از کارهای ارزنده امور تربیتی است، گفت: هم اکنون 15 روحانی و پیش نماز در 15 مدرسه این شهرستان اقامه نماز جماعت را بر عهده دارند.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 50 نشست تربیتی برای سه هزار و 500 دانش آموز روانسری برگزار شده است
غفوری اظهار داشت: تلاش چشمگیر مربیان امور تربیتی این شهرستان تاکنون موجب به دست آوردن موفقیت های زیادی برای این اداره شده است.
وی برگزاری آزمون آنلاین هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم با شرکت یک هزار و 940 نفر، اجرای طرح یادآوران معروف در 40 مدرسه، اجرای نقاشی همگانی در 12 مدرسه و با شرکت یک هزار و 462 نفر را از جمله مهمترین اقدام هایی عنوان کرد که در این حوزه انجام گرفته است.
معاون فرماندار روانسر نیز گفت: تاسیس نهاد امور تربیتی از سوی شهیدان رجایی و باهنر در آموزش و پرورش نشان از اهمیت و جایگاه تربیت دارد.
بساطعلی نوری افزود: ما باید دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که فردی مفید و تاثیرگذار در جامعه باشند چرا که آینده سازان کشور این قشر هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.