محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در جریان بازدید از مدارس محلات کمتر توسعه یافته شهرستان با تاکید بر همگام بودن دانش آموزان با پیشرفت علم روز و آینده نگری آنها گفت: دانش آموزان امروز باید تلاش کنند تا با پیشرفت سریع علم روز دنیا، خود را مطابقت داده و همگام و هم قدم باشند.
وی افزود: دانش آموزان باید بستر سازی پیشرفت فردای خود را از امروز آغاز کنند تا بتوانند در آینده افراد مفید و موثر برای جامعه و آینده کشور باشند.
فرماندار بافق، نوجوانی را سن شور و احساسات دانست و با بیان اینکه پسران و دختران مشتاقانه تلاش می کنند تا در یادگیری ها و تجربیات پرشور، با یکدیگر به رقابت بپردازند افزود: با اطلاع و آگاهی از ویژگی‌های این دوره از زندگی و نیز نیازهای مربوط به آن، معلمان می‌توانند هوش، روحیه و مهارت های دانش‌آموزان خود را گسترش دهند.
وی با تاکید براینکه مدرسه را برای دانش آموزان جذاب کنیم تصریح کرد: یقینا در چنین محیطی شور و هیجان لازم برای یاد گیری و روز امدی وجود خواهد داشت.
زاده رحمانی همچنین در این بازدید در نشستی با معلمان مدرسه 15 خرداد بافق، پیرامون رفع مشکلات و تجهیزات لازم مدارس قول مساعدت و پیگیری داد.
بیش از 9 هزار دانش آموز بافقی در 85 مدرسه این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغر عسکری** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.